ה-סנפלינג מחומת הקרח הגדולה

הצטרפו לג'ון שלג בסיור נספלינג על חומת הקרח הגדולה וטעמו את הקסם האותנתי של העורבים השחורים במסעדה ייחודית.

ה-סנפלינג מחומת הקרח הגדולה

הצטרפו לג'ון שלג בסיור נספלינג על חומת הקרח הגדולה וטעמו את הקסם האותנתי של העורבים השחורים במסעדה ייחודית.

מידע כללי

בינוני
יום מלא
15 +

פרטי מפגש

אביב, חורף
רמת הגולן
מעלה המלך
מחיר: 250 ש"ח לאדם
אין תאריכים לטיול מאורגן. ניתן לתאם טיול פרטי

מה להביא?

ביגוד חם
נעליים סגורות

מה מקבלים?

גלימה שחורה
ציוד בטיחותי
הקדמה

הסיור נועד לכל אלו שמחפשים חוויה מרגשת, כמו גם לאלו שרוצים להתנסות במאתגר חדש ומרגש. ההדרכה המנוסה של ג'ון שלג תספק לכם מענה לכל שאלה ותבטיח שתהיו מוכנים לכל אתגר המחכה לכם בטיול המרתק הזה. אז בואו נצא לסיור בחומת הקרח הגדולה ונחווה יחד את הקסם האותנתי של העורבים השחורים.

חומת הקרח הגדולה

חומת הקרח הגדולה היא אחת המבנים המרהיבים והמפלאים בעולם ווסטרוס. היא עומדת במרכז הארץ הקרה ומשטחה המרהיב מכוסה בשכבות של קרח צלול. השמש המסתורית מאירה אותה באורות קסומים בכל פסק זמן של היום, מעניקה לה זוויות וצבעים של קסם ואשליות. הקרח הגדול מהווה מקום מושלם למסעות מרגשים ואתגריים. סיור נפלא בחומת הקרח מאפשר לך לחקור את יערות הקרח ומערות הגלידה הקסומות.

תיאור הטיול

תיאור מלא: בטיול המיוחד הזה, תובילנו ההדרכה המוכשרת של ג'ון שלג, משחק הכס האהוב, לחוויה מרהיבה ומרתקת במעבר על חומת הקרח הגדולה, מבני האדם מאז אלפי שנים. נעקוב בעקבות גלי הקרח ונרגיש את האוויר הקריר והרוח המטורפת בגובה של 1000 מטרים מעל פני האדמה. אך זה רק חלק מהסיור. הכי מרתק יהיה הרגע שבו נתמקמים במסעדה האותנתית של העורבים השחורים. במקום זה נפגוש מסורת ייחודית, שמקדשת את העורבים השחורים והקשר שלהם להיסטוריה עשוי למצוא מקום מיוחד בלב כל אוהב טבע והיסטוריה. נהנה מהאוכל הטעים והמיוחד הנכין בקפידה במסעדה, ונחזור הביתה עם זכרונות לכל החיים. הסיור נועד לכל אלו שמחפשים חוויה מרגשת, כמו גם לאלו שרוצים להתנסות במאתגר חדש ומרגש. ההדרכה המנוסה של ג'ון שלג תספק לכם מענה לכל שאלה ותבטיח שתהיו מוכנים לכל אתגר המחכה לכם בטיול המרתק הזה. אז בואו נצא לסיור בחומת הקרח הגדולה ונחווה יחד את הקסם האותנתי של העורבים השחורים

Please select form to show
250
שם מלא
אימייל
טלפון
תאריך טיול
כמות מטיילים
הערות